Magdalena Pawłowska
Psycholog, Psychoterapeuta psychodynamiczny
Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe, które zyskałam prowadząc terapię psychologiczną dzieci i młodzieży, specjalizując się w terapii zaburzeń lękowych, zaburzeń rozwojowych ze spektrum autyzmu i ADHD, specyficznych trudności szkolnych. Prowadziłam również konsultacje psychologiczne i poradnictwo dla Rodziców doświadczających trudności wychowawczych.
Obecnie pracuję indywidualnie z osobami dorosłymi i młodzieżą w nurcie psychodynamicznym. Bliskie jest mi postrzeganie człowieka w holistycznym ujęciu, łączącym analizę procesów psychologicznych, jak i somatycznych. Swoją pomoc kieruję do osób doświadczających kryzysów psychicznych, trudności relacyjnych, pragnących dokonać zmiany. Terapię postrzegam jako proces, w którym możemy nie tylko zrozumieć źródło naszych przeżyć i trudności, ale również jako przestrzeń do realnej zmiany.
Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
Wykształcenie
W trakcie Szkoły Terapii Psychodynamicznej w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym;
–
Mgr psychologii Uniwersytet Warszawski;
–
Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży Centrum CBT Warszawa;
–
Problematyka wczesnej interwencji i zdrowia psychicznego małych dzieci (zagadnienia traum okołoporodowych, wcześniactwa, zaburzeń rozwojowych dzieci) Instytut Matki i Dziecka, Warszawa;
–
Wczesna interwencja terapeutyczna i wspieranie rozwoju. Elementy diagnozy i terapii dziecka 0-36 m.ż. PSTIS, Warszawa;
–
Sensory Babies. Emilly Hills, Lindsay Hardy Kurs z zakresu organizacji i integracji sensorycznej u małych dzieci od okresu prenatalnego do 3 roku życia;
–
Neurofizjologiczne podstawy integracji sensorycznej. Kurs I stopnia Centrum Terapii Rozwojowej Wyspa, Gdańsk;
–
Diagnoza i terapia integracji sensorycznej Kurs II stopnia SInet Edukacja i Terapia, Warszawa;
–
Diagnoza procesów integracji sensorycznej Fundacja na Rzecz Rodzin Dzieci z
Autyzmem i Innymi Dysfunkcjami OKNO;
–
Sensomotoryczna Terapia Widzenia Orticus Agnieszka Rosa;
–
Obserwacja kliniczna w aspekcie fizjoterapeutycznym Fundacja Okno;
–
Stymulacja przedsionkowa z włączeniem pracy systemu wzrokowego i słuchowego Fundacja na Rzecz Rodzin Dzieci z Autyzmem i Innymi Dysfunkcjami OKNO;
–
Całościowe zaburzenia rozwoju Ośrodek Szkolenia SCOLAR, Warszawa;
–
Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem Synapsis;
–
Trening Umiejętnosci Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu Fundacja Pomoc Autyzm;
–
Boję się mówić! Mutyzm, fobia społeczna – diagnoza i terapia Poza Schematami, Warszawa;
–
Tiki – diagnoza i terapia Poza Schematami, Warszawa;
–
Leczymy lęk, czyli Program Coping Cat – leczenie zaburzeń lękowych u dzieci i nastolatków Poza Schematami, Warszawa;
–
Diagnoza i terapia zaburzeń wydalania, jedzenia, trichotillomanii, złych nawyków (dermatologicznych, obgryzanie paznokci) Poza Schematami, Warszawa;
–
Diagnoza i praca z dzieckiem z zespołem FAS Specjalistyczna Poradnia Psychologiczna Centrum, Warszawa
Doświadczenie
Psycholog w Gabinecie Terapii Dziecka, Warszawa;
–
Psycholog i terapeuta integracji sensorycznej w Niepublicznej Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej Inspiracja, Nieporęt;
–
Psycholog w Przedszkolu Kids College, Warszawa
Specjalizuje się w
pracy z pacjentami z zaburzeniami osobowości, zaburzeniami depresyjnymi, lękowymi i psychosomatycznymi
–
psychoterapii młodzieży od 15 r.ż.
–
terapii rodzinnej